Foster The People - Miss you!

En kompis från LA skrev den här låten ' Miss you` till Foster the people. Han är grymt duktig på att skriva, fick se och höra en del av hans verk när jag var i LA. Finns en låt som inte har kommit ut än som är gryyyymt skön, hoppas den kommer ut snart.

Ju fler gånger jag lyssnar på den här låten ju mer gillar jag den, och just nu diggar jag den a lot!

Gillar den starkt för att den låter inte som något annat och man får good feelings när man lyssnar på den, i like it a lot.

Good work Zach!




Här nedan är vi i Vegas, blev en spontan resa. Zach skickade sms till oss kvällen innan och frågade om vi ville hänga med till vegas och why not så vi åkte.




Här nedan har ni oss i Beverly Hills, redo att fira Zachs kompis som fyllde år.

Han är sååå rolig att umgås med, vi hade riktigt skojj.


Zach you rock haha, i miss u funny boy!





Kommentarer
Postat av: fadile

Heeej! Nej hunden är inte min men jag umgås med den mycket!

Är du alban? =) Keaaaaam!

2011-09-15 @ 08:17:38
URL: http://ffadile.blogg.se/
Postat av: bella

ja eller hur, haha världen är fan lite, :P häftigt och vara där :) Ja jag har tur som får vara med om det , skit häftigt :) kram

2011-09-15 @ 16:40:08
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback