Dagarna går fort fort fort...

Känns som att man knappt hinner med att leva för att dagarna går så fort. Finns en massa jag vill hinna göra under dagarna men icke hinner jag med mycket.

Dem senaste dagarna/veckorna har mest bestått av jobb jobb jobb. Har vart tvungen att bli klar med min avdelning så jobbade sjukt mycket. En dag körde jag 7-22 det är helt sjuuuukt men något som är sjukare är att jag inte ens var trött. Var nog för att jag ville bli klar och det blev jag också, så nu står min avdelning klar och den blev superfin. Och cheferna blev riktigt nöjda, good.

När jag går förbi där känner jag mig riktigt stolt, från att avdelningen var tom med inga varor och såg ut som ett helvete till att den är full med kläder och skor och varor som JAG har köpt in. Det känns stort och jävligt kul.

Och inte nog med det, försäljningen har ökat med 26% på skorna och 14% på kläder på bara 2 veckor, thats nice.

I have no words more than - I am good!

Mitt nuvarande arbete ser jag som en skola - utbildning. Det är här jag lär mig allt inför mina egna framtida företag. Kanske låter konstigt men det är sant!

Jag vill nå långt riktigt långt här i livet, och jag vet att jag kommer att lyckas!





Det är du som gör ditt liv och dess mening, så ta och fyll dina dagar med allt du vill göra och börja njut av ditt liv och ta vara på allt. Skit i alla bekymmer om småting och negativa människor och börja lev positivt. Lev ditt liv idag!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback