Varbergs mässan!

Precis kommit hem från Varbergs mässan, åkte dit med min chef och en kollega. Vi åkte dit för att hitta sko leverantörer till butiken och leverantörer som har snygga skor med rimligt pris. Mässan var enorm med sjuuuukt mycket skor, jag var i himmelriket, älskar skor!

Meningen var att vi BARA skulle gå runt och kika vad dem olika hade att erbjuda MEN vi hittade en riktigt bra leverantör med sjuuuukt snygga skor. Så det slutade med att vi köpte höst/vinter/vår skor till butiken.

Eftersom jag och Inger är ansvariga för skoavdelningen så fick vi såklart bestämma vad vi skulle köpa in och inte köpa in. Det var grymt roligt så nu längtar jag tills vi får in dem. Nackdelen att jobba och få bestämma vad som ska köpas in ÄR att jag kommer att bli sugen på att köpa ALLA skor i ALLA färger för att alla är sjukt snygga.

Jag har kommit på vad jag vill - och det är att öppna en egen web-butik med bara snygga skor till ett rimligt pris!

Här nedan får ni se 4 par olika skor som vi har köpt in till butiken, ett litet `smakprov`på vad som kommer att finnas i butiken.
Det kommer att bli mycket boots kan jag lova!










Det här var en väldigt liteeeeen del av allt vi köpte in, och vi kommer att bli helt ensamma om dessa skor i hela stan. Så det känns riktigt kul, jag kommer att lägga in resten av skorna vi får in i butik här på bloggen så att även ni har chans att köpa dem. Kontakta bara mig så ordnar vi det, men var ute i god tid för att dem kommer att ta slut fort i butiken.

Åå vad skojj, längtar som bara den nu tills vi får in dem!

Nu måste jag ta och nanna ska upp och jobba 7 på morgonen, det är ovant fortfarande.

Natti Natti




Kommentarer
Postat av: bella

kul att du gillar den :) allt bra med dig? jag hoppas de:) kram bella

2011-09-02 @ 14:15:47
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: bella

åå vada kul skicka mail till [email protected] så bestämmer vi mer där ok :)? kram b

2011-09-08 @ 20:10:22
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: Bella

tack så mycket jo det ska jag verkligen göra :) ska bli hur skoj som helst, och idag träffade jag beyonce backstage, tror du jag belv paff eller :S haha! kram

2011-09-14 @ 03:31:03
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback