People People!


Fick ett sms idag att min kamera är färdig och att jag kan åka och hämta den. Det tog en jävla tid men underbart att den är färdig nu.

Och det betyder att jag kan sälja ut min garderob och shoes nu till helgen, happy. Först till kvarn håll utkik haha!
Har en massa som inte används och en massa som skickades ner till källaren. Och dessutom så är jag kvar i Sverige i knappt 3 månader till och väl tillbaka från L.A kommer jag att ha nya kläder så dessa kan lika gärna säljas, right?

Har redan sålt ett par helt nya svarta Converse till Elin, det gäller att vara vaken nu. Fina grejjer kommer att komma upp och det roliga är vissa saker är helt nya och vissa har används max 3 gånger!


Bild lånad av google.se




Kommentarer
Postat av: besarta

joda det kan jag göra någon gång:) haha:) så fort jag får tag i ngn kamra :D

2010-09-10 @ 14:10:48
URL: http://bbeba.blogg.se/
Postat av: slaskentask

jag kommer till helgen och hämtar mina skor :)

2010-09-11 @ 00:30:08
URL: http://cellardooor.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback