It´s time...

Det är dags att färga mitt hår, har fått den fetaste utväxten, that´s not okej! =))

Men har sån ångest över det, för att jag vet inte vart jag ska gå och färga mitt hår. Det blir ALDRIG som jag vill! Och själv kan jag inte göra det för att då blir det härliga färger som gult/orange så därför har jag skjutit upp det hela tiden. Men nu måste jag ta och boka en tid någonstans inne i stan, har ännu inte bestämt mig vart jag ska boka. Några tips någon?

Jag vill att det ska se slingat ut och inte helfärgat vilket det gör just nu. Så jag funderar på färga hela håret mörkblont och sen massa kalla blonda slingor över det. Visst låter det enkelt? Men det är ingen frisör som kan fixa det, åå blir så irriterad.

Jaja det löser sig, I HOPE!

Ta ett kik på den här videon på youtube. Programledaren Holly har jue underbart vackert hår, något sånt hade jag kunnat tänka mig. Naturligt snygg blond färg! Älskar hennes hår!

http://www.youtube.com/watch?v=wjs6R6UtNj8&feature=related


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej!

Såg att du skrivit ett inlägg på min blogg! Kul att ni ska testa på livet i LA, ni kommer inte ångra er! :) vad gäller boende så är jag tyvärr inte till nån större hjälp. Att hitta boende för så kort tid kan vara lite knepigt. Det enda förslag jag kan ge är att kolla craigslist.org, apartments.com och rent.com. Ledsen att jag inte kan hjälpa er men lycka till!

/Frida

2010-09-23 @ 06:03:41
URL: http://frida-lindstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback