Congratulations!

Äntligen!!

Fick besked idag att jag ska få jobba ute på avdelningarna resten av hösten och fram tills jag åker till L.A. Ena chefen berättade även att han och stormarknadschefen var riktigt nöjda med mig och att jag är jävligt duktig. Ja precis dem orden sa han : - Du är jävligt duktig! Hallelulja moment eller vad!

Börjar redan på måndag och får även ett nytt schema plus så höjs mina fasta 22h/veckan till 30h/veckan. Känns bra är jätte nöjd!

Har velat jobba ute på avdelningarna hur länge som helst nu. Det är mycket roligare, man lär sig något nytt hela tiden, ingen dag är den andra lik. Och dessutom så har man ett helt annat ansvar och man rör på sig hela tiden. Underbart!

All slit och kämp lönar sig alltid till slut, man ska aldrig sluta kämpa!

Har redan bestämt och vet att det kommer att bli ett riktigt bra år!

Några mål jag har för i år är:

* Göra riktigt bra ifrån mig nu på avdelningarna!
* Flytta till L.A
* Få bra betyg på engelska kursen som ska läsas i L.A
* Kolla upp stylistskolor i L.A
* Fira nyår i Las vegas
* Ett nytt besök i NYC
* Semester till Kina ( våren)
* Blogg succe!
* Gå på min första fashionshow
* Och massa massa massa mer men resten är hemligt! =))





Kommentarer
Postat av: Slaskentask

Gud vad roligt! Grattis!

2010-09-03 @ 22:48:54
Postat av: Buuhuu

Ooo kanske jag hälsar på över jul/nyår :))))))

2010-09-07 @ 22:08:14
Postat av: PraktikantenC

Lycka till Florida!!! Du kommer fixa galant!!! =)

2010-09-07 @ 23:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback