Stressigt värre!

Känns som jag har hundratusentals saker som jag måste hinna fixa innan vi sticker iväg på vår trip.

Vårt läge just nu är att biljetten är betald och färdig, känns skönt att ha fått det fixat. Då vet man att man kommer förmodligen iväg och vi vet när vi kommer iväg. Känns bra!

Försäkringen är färdig, vilket är super.

Men det som ska fixas nu under knappt 8 veckor är:

* Hepatit A och B
* Skriva på tjänsteledigt kontraktet
* Ordna ett nytt pass
* Fixa boende
* Skriva in oss i skolan ( vilket snart är färdigt)
* Växla pengar
* Jobba 24/7 dem sista veckorna som är kvar!


Känns som jag har glömt något för att listan blev jue mycket kortare än vad jag trodde haha.

Sen är det la alla "småsaker" som måste göras innan man åker iväg, shoppa det sista osv, ordna med alla papper, packa LITE OCH SMART! Hatar att packa för att jag vill ha med mig A L L T. =))



Bild lånad av google.se







Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har varit i New York, Boston, Heartford, Niagarafallen, Martha's Vineyard, Miami Beach, Orlando och Key West :) Och den 12 juni åker vi till Hawaii, Honolulu i två veckor :) Finns inget bättre land än USA! :) Kram

2010-10-17 @ 08:29:06
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: LINA K

Härligt med resa!! =) Hur länge ska ni vara borta? Alltid en hel massa att förbereda innan, men sedan är det desto skönare när man kommer iväg och bara får njuta av det roliga!

2010-10-17 @ 10:52:11
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha! Härligt! Det blev ett par inlägg. Boendet känns faktiskt lite småstressigt. Tiden går så sjukt fort!

2010-10-17 @ 13:29:51
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Åååh, vad kul!! :D

Min helg har varit bra, hur har din varit? :)

2010-10-17 @ 14:27:53
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE
Postat av: E R I K A S

gud vilken snygg header hörredu!! :D

2010-10-17 @ 18:35:04
URL: http://erikakarantas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan fin blogg =) kika gärna in på min blogg ifall du är klädesintresserad eller löshårsintresserad och vill ta del av fina erbjudanden just nu 20%rabatt hos min sponsor fashionclub där finns kläder för alla smaker eller varför inte köpa hem ett snyggt höst hår från billiga fannyhair:) kika in hos mig // Kristin.

2010-10-18 @ 23:00:18
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Postat av: SARA

Vad svår fråga, alla ställen jag har varit i i USA har varit toppen, så olika, men om jag måste välja så tycker jag nog Miami Beach var bäst! Skulle absolut kunna tänka mig att bo där i framtiden, alldeles underbart! :D

När vi var i Miami i somras så gjorde vi massor med utflykter, åkte ner till Key West och snorklade i korallreven, åkte till Orlando och gick på nöjesfälten, åkte på kryssning till Bahamas och gottade oss. Finns massor med kul att göra! :D

Men absolut bästa upplevelsen var nog när vi var i Boston och åkte till Niagarafallen, har aldrig sett något så mäktigt i hela mitt liv, dit måste man verkligen åka någon gång! Helt otroligt!!! :)



Jaa, jag åker på minst en resa varje år, så utanför Europa har jag varit i USA, Bahamas, Egypten och Israel. Sedan har jag varit i Spanien, Frankrike, Island, Cypern, England, Grekland, Tyskland, Bulgarien och Malta :)



Men resa är ju det bästa som finns, vill till nya ställen hela tiden!! :)



Ha en bra dag! :)

2010-10-19 @ 10:12:36
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: LINA K

SV: Ååh vad härligt att vara borta så länge! =) Ni kommer säkert att ha hur kul som helst!



Jag har rest relativt mycket, utbyteselev i Frankrike, au pair i England och så interrail från Istanbul och längs Medelhavet och norrut genom Europa - såna grejer =)

2010-10-21 @ 13:55:54
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback