Hänt extra!

Dagarna går så himla fort, hänger knappt med i svängarna.

Men det rullar på bra gör det. Har nu tagit sprutan Twinrix och den andra och sista innan avresa ska jag ta 9 november om jag minns rätt. Och sen 6 månader senare så tar man den allra sista.

Ja juste ja, gick tillbaka till frisören i fredags och färgade om mitt hår. Som ni läste i förra inlägget så blev det första resultatet( onsdags) katastrofalt. Gult och halvfärdigt, så nu när jag var där i fredags så fixade dem till det. Det gula är BORTA, skönt! Men istället blev det vitt och grått haha men det går bort efter några tvättar,så återgår det till en "normal" blond färg. I hope!

Köpte med mig värmeskydd, bra att ha när man plattar och fönar vilket jag gör väldigt ofta. Och sedan köpte jag även med mig hårinpackning. Ska visa bild på vilka produkter som jag köpte, imorgon. För att just nu orkar jag inte lyfta på mig haha.!

Nu är det inte mycket som ska fixas innan avresa, det är pass, boende och skola. Passet ska jag fixa på fredag och skolan fixar vi också nu i veckan. Vi har hittat ett boende men det är rätt så dyrt, så vi ska försöka hitta något billigare. Men gör vi inte det så kör vi på det vi har hittat, men det är de sista alternativet.

Läste ut boken; Tusen strålande solar. Den var riktigt bra, kunde knappt slita mig loss från den. Rekommenderar den starkt till er som är sugna på att läsa någon bra bok.



Läs den!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej !



Om du fick välja att vinna ett helt valfritt plagg ifrån Mahingo.com , vad skulle du välja då ?



Tala gärna om det för mig så kan du få vad du önskar:

http://moonzanna.se/2010/october/tavla-om-en-onskevist-ifran-mahingocom.html#comment

2010-10-26 @ 23:26:56
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Slaskentask

oooh snart snart! :D

Det är fan inte långt kvar egentligen. Vi måste boka skolan och boende nu i veckan. :)

Den där boken är grymt bra. Två till som du måste läsa om du inte redan gjort det är Shantaram och Munken som sålde sin ferrari, de är sjukt bra. Aah vad taggad jag är, börjar bli nervös. :D

2010-10-27 @ 21:52:48
URL: http://cellardooor.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback