Veckorna går..

Det  har hänt en hel del nu det senaste och alla bitar börjar falla på plats.

I måndags gick jag och Zulle och betalade boendet, det hela gick på 14.250:- för veckorna som kommer att spenderas i L.A

Och Elin var där och betalade sin summa i torsdags så nu är det klart, härligt!

Det hotellet är skitbra, vi får micro, kylskåp, jätte fräscht rum, pool, nära Beverly Hills, ligger på säkert område. Ja u name it, det är perfekt.

Och det bästa är att vi åkeeeeeer snart, alltså inte nästa söndag men söndan därpå, 12:e december. Hoppas planen går som vanligt och inga inställda, det räcker med dem 14 h som det tar till L.A.

15 dagar kvar och allt är ordnat, precis ALLT.

* Boendet
* Skolan
* Försäkring
* Nytt pass
* Esta
* Tjänsteledigt
* Flygbiljetter

Jag visste att vi skulle fixa det, vi hade ingen koll alls från hela början. Det enda vi visste var att vi ville åka. Men vi visste inte vart vi skulle bo, vilken skola vi skulle gå på, hur det gick till med försäkring, visste inte om vi skulle få tjänsteledigt. Ja vi hade ingen aning om någonting i stort sett.
Och NU är allt färdigt, VI har fixat allt på egen hand. Känner mig riktigt stolt faktiskt! 

Vet ni vad grejjen är med mig? 
Jag ser INGET här i världen som omöjligt, allt är möjligt. Inget har och kommer någonsin hindra mig för att göra någonting jag vill och inget är tillräckligt svårt. 
Det kan vara kämpigt men fortfarande inte omöjligt.

`Kan du, kan jag´



                 

                                              Läääängtar!


                                       



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback