SNÖSTORM

OMG vintern är redan här, vaknade imorse klockan 7 och det var världens snöstorm ute. Och det har pågått hela dagen, så jälva mysigt. Älskar det! Och det bästa är att jag har vart ledig idag, underbart! Har gått runt med morgonrock hela dagen haha den är så stor, varm och go. Älskar snöstorm! =))


                      
                       Bild lånad av google.se


Men har dock inte bara latat mig idag, utan har fixat en massa ärenden genom telefonen istället.

Gjort klart idag:

* Ordnat tid till tandläkarn
* Ordnat tid till frisören i december innan jag åker. 
* Ringt resebyrå och pratat om boende, så det är i stort sett fixat nu.
* Ringt swedbank
* Pratat med Johanna som jobbar på Esl.


Så nu imorrn ska jag ordna det sista sista sista så är jag färdig med allt innan avresa.
Imorrn ska jag fixa ett nytt pass, nytt bankkort, gå förbi resebolaget och prata om det boende dem hade hittat. Och sen efter allt detta så drar jag och jobbar från 13.00-22.00, så det blir fullt upp imorrn. =))

Har börjat få resefeber nu, har börjat kännas i magen, pirrigt som tusan. Nu känns det verkligen att det är riktigt snart innan vi drar oss mot L.A.

Förresten fick hem min underbara klänning idag, och den var riktigt snygg.


                                      
              
                              Den är riktigt riktigt snygg, finns på H&M!!


                         Nu ska jag gå och laga lasange med mor min!


                                                     Hare gött

                                                    Chingiling

                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback