Det går bra nu....

Fasen vad livet rullar på fooort, för fooort! Men det går bra nu!

Har fortfarande inte hunnit berätta om hockey matchen och den kvällen. Så tänkte berätta lite om den kvällen.

Hockey dagen började med att jag var ledig den tisdan så jag vaknade rätt sent, skulle inte träffas med dem andra förräns klockan 3. Så tog det lungt i stort sett fram tills sista timman som vanligt. Då började jag känna aa men shit vad ska jag ta på mig, stress stress stresss.
Som jag nämnde i tidigare inlägg så hade jag aldrig varit på en match tidigare så hade ingen aning hur det gick till eller hur det var. Det enda jag tänkte var hockey = KALL ISHALL/ARENA.

Så jag åker ner till stan och letar som en toke efter en tjoooock tröja, till slut fann jag en skiiitsnygg inne på Vero moda. Dyr som attans var den men fin var den so its okey then.=))

Klockan 17 var det föreläsning med alla som var där och efter det fick vi jättegod mat. Och därefter var klockan så mycket att det var dags för matchen. Gissa vart vi fick sitta? Joo V.I.P sittplatser fick vi, nice!

Känns som att var jag än befinner mig lyckas jag komma i kontakt med V.I.P vad är detta haha:P

Frölunda förlora dock med 3-0 men det är okej, det var kul ändå, riktigt trevlig kväll. Synd att jag glömde min kamera bara, men next time så är den med, lovar. Antar att nästa match blir en baseball match i USA. See u there!

P.s det var inte ens kallt när vi kollade på matchen, utan det var varmt, haha då vet jag det till nästa gång.

                        
                                                  Bild lånad av google.se


                                                  


Kommentarer
Postat av: Egzona

Oh tusen tack, vad snällt av dig. Börjar faktiskt bli van nu haha



2010-11-24 @ 23:12:38
URL: http://shxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback