Many days ago...

Ja, det var ett tag sen jag blogga. Men det är bara för att bloggens design håller på att ändras. En skit duktig tjej hjälper mig med min blogg design. När den är färdig får ni gärna tycka till =)) kommer även skriva hennes bloggadress på bloggen ifall det är fler där ute som behöver fräscha upp sin blogg.


Var har jag hållit hus för övrigt?

Jo syrran kom hem i fredags så stannade hon fram till söndag. Sen har jag jobbat och bror fyllde 20 år i lördags, så det firades. Grattis Grattis


P.s Bild från förra året, 15 maj


Började även sola solarium i fredags, det var på tiden. Är så jävla blek så nu äntligen har jag börjat få lite pytte lite färg. Härligt härligt.

Imorse när jag vaknade så satte jag på tv:n så var det Oprah, gårdagens avsnitt. Det handlade om folk som hade lyckats och att man aldrig skulle ge upp, man kan uppnå ALLT bara man har viljan. Inget är omöjligt!
Det var en skön start på dagen, så då kände jag YES jag kan och ska fan lyckas en dag. Och då riktigt stort!!!

Min största dröm är ju att få komma till L.A och utbilda mig och jobba som stylist och sen förflyttas till New York.
Det enda problemet där är att det är så jävlaaaaa dyrt att utbilda sig i USA, men som sagt INGET ÄR OMÖJLIGT ska allt fixa det på något sätt. Vilket sätt, det vet jag inte än. Men på något sätt ska det gå!!
Får hoppas att jag kan börja tjäna pengar på bloggen snart, det hade varit något!

Fick hem mitt nelly paket idag, OMG vad nöööööjd jag blev. Jag fick ett par skor, blus och en kavaj för inte ens 400:-





Kavajen är figursydd och modellen på jackan är hur söt som helst. Färgen är navy, så mörkblå typ. Blusen är fantastisk, men beställer ni så beställ en storlek större än vad ni brukar ha. Jag beställde hem en M och den är perfekt, lite pösig som den ska vara.
Skorna, OMG såååå bekväma. Som ni ser på bilden ovan så har den platå framtill, så den gör att det blir väldigt lätt att gå i.
Jag älskar högklackade skor men brukar dock bara använda det vid utgång. Hade egentligen velat ha på mig klackar överallt men  i och med att jag är 172 cm lång så blir jag över 180 cm lång med klack. Det känns lite too much för den här byn, men hade jag bott i en storstad så hade jag nog lätt trallat runt i högklackde skor varje dag. Det är SÅ snyggt!

Åkte in till stan med syrran, hon skulle köpa puder så då passade jag på att kika på Gina Tricot. Hittade det här fina linnet för 199:-
Fint till hel svarta stuprörs byxor eller svarta tights och mina nya snygga skor från nelly. Enkelt men snyggt!
Eller om man vill ha en ledig soft stil för dagen så är det bara att trä på sig ett par snygga jeans shorts och denna till! Nice




Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback