Inspirerande!

Jag bara ÄLSKAR den här bilden!

Finns så mycket att kolla på, man vet inte var man ska börja. Alla är lika vackra och finklädda!

Om ni kikar på en efter en så är modet i stort sett exakt likadant right now!

Något som vi har right now and for the moment är:

1.Eleganta svarta klänningen med korta ärmar - Har alltid funkat och funkar fortfarande och kommer alltid att funka!
2. Axelvaddarna
3. Kavaj
4. Handskar
5. Rutigt
6. Klänningar med axelvaddar och heltäckande ärmar.
7. Markerad midja
8. Figursydda
9. Pumpsen med öppen tå
10. Dem röda läpparna

Och mycket mer....


Något vi är dåliga med är nog det där lilla extra - Hattarna i alla olika former, färger och storlekar. 

bild lånad av google.se

Något jag ska ta efter den här bilden och något jag tror och vet kommer bli stort i höst är kjolar/klänningar till knäna! som på bilden. Jag tycker det är elegant och stilrent, and i like it!


Jag Älskar den här bilden, så inspirerande! Love Love Lovee it




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback