Godmorgon

Hej alla små sommarsugna läsare!

Har precis vaknat så tänkte att jag skulle äta frukost snabbt och åka in till stan för att sola solarium. =))
Vädret är dock inte fint idag som igår, så då kan jag lika gärna sola solarium. Dessutom blir det utgång idag, ska ut och äta med några från jobbet och därefter får vi se vad som händer. Så lite extra färg på kroppen skadar inte det piggar upp bara =))

Ikväll hade jag tänkt ta på mig mina nya shoes från nelly, dem som jag visade i tidigare inlägg. Dem är så sjukt snygga!

Så det blir nelly skorna, svarta tights, det vita linnet från gina ( tidigare inlägg) och en svart kort kavaj från monki. Ska fixa ett kort med mobilen så ni får en bild om vad jag snackar om. =))

Någon som har acne problem förresten?

För det har jag haft i 2 år nu och som värst var det förra året vid den här tiden.
Så när jag kommer tillbaka så ska jag berätta om mirakelkrämen som bara kostar 165 kr. Den tog bort i stort sett ALLT, nu har jag i stort sett ingenting. Och den hjälper direkt, tipsade även en tjejkompis och den hjälpte även henne.!

Så håll utkik ska bara iväg och sola sen kommer inlägget!




C ya



Kommentarer
Postat av: Neo, a real girl!

du ser ut som en naturligt vacker modell :)

2010-05-22 @ 23:44:19
URL: http://kinkyneo.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Fin bild! :)

2010-05-24 @ 19:48:03
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback