Gårdagens slut

Hann tyvärr inte lägga upp en outfit bild igår innan jag åkte till middan, men tog en när jag kom hem med syrrans mobil. Så det kommer komma upp så fort hon har lagt in den i datorn.

Det var jätte trevligt går, började med att Zulle kom och hämtade upp mig och sen hämtade vi upp en annan tjej. Sen åkte vi till Bishop där vi skulle träffa alla andra för en fördrink innan maten.
Strax innan 20.00 började vi röra på oss mot en indisk restaurang som vi hade bokat bord.
Det var supergott, älskar indisk mat! Älskar att det är så mycket smak och min mat var så starkt, supergott.

Så där satt vi och tjattra om allt mellan himmel och jord fram tills att dem skulle stänga runt 23-tiden. Det var nog bara att vi var tvungna att röra på oss annars hade vi nog varit kvar där hela natten =))

Efter det åkte alla hem förutom jag och Zulle, vi tog en promenad runt stan och kanalen. Det var sååå skönt ute, en riktigt skön sommarnatt.
Tanken var att vi skulle sätta oss på något ställe där det såg ut att vara en del folk, men det tråkiga var att det var så folktomt överallt. Så vi gick ner till kanalen och satte oss en stund tills två taxi chafförer skrämde oss. Dem var så creapy,
Först stannade en taxibil och sen kom en till precis bakom den första och stannade intill den första. Så pratade dem något med varandra och sen backade den andra taxi bilen och parkerade precis bakom den första. Så gick ena ut ur bilen så länge och började röra sig mot oss.
Och vid kanalen var det totalt folktomt så det var ganska scary. Varför stannade dem där lixom? Dem har sitt ställe i stan som dem brukar stanna vid paus.
Och varför just vid oss när det fanns tusentals andra ställen, sånt är så irriterande!!

Så fort vi såg han röra sig mot oss så sa jag;- Zulle kom vi drar!
Så jävla irriterande att man inte får sitta ifred, dem kunde la ha tagit en annan sittplats eller?

Jaja förövrigt var kvällen väldigt bra och vädret var så skönt mitt i natten att man inte ville hem. Så när Zulle skjutsade hem mig så bad vi syrran komma ut så satte vi oss en stund på gården utanför mig och bara tjattra och hade kul!

Innan jag avsluta kvällen kom jag på;- shit jag har lovat en outfit bild. Haha
Så bad syrran ta bilden, den blev helt okej. Men man ser inte så där jättemycket men men bättre än inget =))

Ska försöka fixa en kamera i veckan och då kommer jag bomba er med bilder på min blogg =))

Nu ska jag kila och göra mig iordning, syrran fyller år idag så vi ska bege oss mot Växjö idag! Här ska det firas hipp hipp hurraaaa, GRATTIIIIIS <3
Ska försöka hinna blogga en gång innan jag åker men sen kommer jag inte kunna blogga tills jag kommer hem, lördag!



Längst till vänster i rosa har ni mig, sen min äldsta syrra som fyller år idag och sen min andra syrra som är 3 år äldre än mig. =))

Här är vi i Egypten, långt in i öknen och ska köra fyrhjuling. Det är det roligaste jag har varit med om, det måste ni testa!

Nu ska jag kila och äta frukost och sen packa och göra mig iordning. Ska försöka hinna skriva ett sista inlägg innan jag åker och dessutom lägga upp gårdagens bild!


Trevlig helg!




Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

ritkgit fin thår på bilen i menyn, verkligen riktgit fint!

2010-05-21 @ 23:44:25
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Hej!

Har precis lagt in ett inlägg med coola saker för cykeln, kolla gärna in det:D

Kramar!!

/Amanda

www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

2010-05-22 @ 16:57:04
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa
Postat av: emelie

idag har jag pluggat :D du då?

2010-05-23 @ 18:23:55
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback