Bra plattång

Jag och syrran delar plattång eftersom vi fortfarande bor hemma. Så behöver man bara ha en i stort sett och det har bara blivit så. Men det värsta med att dela saker är när man ska ut och resa. Vem av oss ska då ha plattången, då blir det ett problem. Nu i sommar ska jag iväg på semester så då behöver jag en egen plattång.
Så ska ta och beställa en snart hade jag tänkt innan vecka 25 iallfall för då åker jag. =)) Längtar

Till er som är ute efter en riktigt bra plattång som gör ditt hår spikrakt och håret håller sig så tills du tvättar ur det. Så ska du satsa på Remington Plattång s2014, den äger!
Den finns att köpa som sagt på Onoff och Onoffs hemsida för endast 329:- det är ingenting för en så bra plattång och man får ett års garanti.

Så här står det om plattången på deras hemsida:

Remington Plattång S2014

S2014 har allt vad ditt hår kräver när det ska uppnås perfekt styling med optimalt skydd. 30 sekunders uppvärmning, variabel inställning upp till 230°C, keramiska värmeelement, Tourmaline & Teflon beläggning. Egenskaper som är med till att säkra håret optimalt skydd och ge ett glänsande mjukt resultat. S2014 har dessutom en automatisk avstängningsfunktion och en värmetålig påse som den kan förvaras i omedelbart efter din styling. Teflon® Keramisk, Tourmaline beläggning. 30 sekunder uppvärmning. Variabel inställning 230°C. Lås & Cool tip. Automatisk avstängning.

Allt stämmer skitbra hur den är!


Bild av Remington S2014 PLATTÅNG





Här har vi 3 olika bilder på mitt hår under olika perioder, med plattång och utan!

På första bilden har ni mitt affrohår, mitt naturliga självfall. Det enda jag har gjort är duschat på kvällen och lagt mig med blött och okammat hår.

Next picture har vi mitt gamla långa hår, och resultatet av hur det blir när jag plattar det. Vilket jag alltid har, har aldrig mitt naturliga självfall. I just don´t like it.

Och the last picture är mitt hår nyklippt. En aning kortare och mer uppklippt och en massa slingor i.

Men dock är alla dessa bilder över 1 år gamla. Så ni ska få se en bild på mitt nuvarande hår så fort jag har en kamera.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback