Tusen saker.....

Har tusenmiljontals saker jag måste fixa innan jag drar på semester och vi åker fredag kväll. 
Varför skjuter jag alltid upp mina saker, fattar inte. Lär mig aldrig, och det sägs att man lär sig av sina misstag. Men nej det verkar inte som det! =))

Jag jobbar tis, tors, fredag och är ledig onsdag. Och på onsdag ska jag spela superwomen och hinna med ALLT. Bokstavligen ALLT.
Allt som måste göras innan semestern:

* Växla pengar - om det inte redan är försent
* Färga mitt hår
* Sola
* Shoppa sommarkläder i gbg
* köpa camera
* Köpa rengöringskräm på apoteket (skitbra är den)
* Beställa plattång
* PACKA

Nu kommer jag inte på något mer jag "måste" göra, men tro mig det fiiiiinns! Hoppas allt fixar sig! haha

Det värsta är att köpa alla småsaker som man inte ens tänker på när man har allt här hemma. Ex: Topsar, rengöringskrämer, nattkräm, dagkräm, solkräm, bodylotion, parfym och bla bla blaaa ja ni förstår.
Ska vara borta i 4 veckor så det är ändå rätt länge, får packa ordentligt. Mamma och pappa vet hur jag är när jag packar, så dem har hållt på och tjatat i veckor. Packa nu inte som DU brukar, du får bara ta med dig lite, det viktigaste och inte överdriva som du brukar. Annars får du stanna hemma, haha yeah right att det händer. Stanna hemma, never!
SOM om det lilla "hotet" stanna hemma skulle hindra mig att inte ta med ALLA mina saker haha dem är så roliga!

Och det BÄSTA när man bilar är att man inte behöver tänka på väskans vikt, hallelulja moment! =))
Då kan man både ta med sig mycket och köpa mycket där nere, perfekt jue!


Hur brukar ni packa? Skjuter ni upp allt till sista veckan/dagarna eller är ni ordentliga?

Vad tycker ni är det viktigaste att ta med på en semester?

bild lånad av google.se


Ska ni resa i sommar?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback