Kvälls shopping...

Skulle "bara" kolla på nelly:s hemsida för att se om dem hade fått in något nytt. Ingen beställning skulle det iallfall inte göras haha men tyvärr kunde inte hålla mig. Like always!
Så klickade hem dem här röda SNYGGA skorna, köpte ett par exakt likadana i New york fast i svart.
Var redan ute efter ett par röda tidigt i höstas men kunde inte hitta ett par någonstans. Så nu äntligen när jag fick syn på dessa så är jag bara tvungen att ha dem.
Kommer att kunna använda dessa året om!  Lovee lovee Loveee!
Tänk er till en hel svart outfit och sen kommer dessa nertill, hur snyggt som helst!
Sen har jag varit ute efter klänningar, enkla och fina. Så hittade den här gråa med fina detaljer vid axlarna, så fick man även med skärpet.
Så till denna klänning hade jag tänkt mig mina svarta högklackade skor som jag klickade hem från nelly last time.
Skorna kostar 399:-
Klänningen 199:-
Och finns som sagt på Nelly.se för er som också vill beställa!
Marble SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM Knitted Long Top SEK 199, Club L - NELLY.COM

Visst är dem fina?
Hoppas jag inte blir besviken när jag får hem dem och hoppas det är rätt storlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback