Fan Fan Fan

Det känns som det aldrig blir fixat eller något går vägen som man vill!!! ÅÅåååh

Skulle ha åkt in till göterborg nu på onsdag för att träffa en tjej som skulle ge oss lite information om au pair i USA och hjälpa oss med ansökan. Den jävla ansökan, fifan vad MYCKET som ska fyllas i, och sen ska man göra ett collage och sen ett personligt brev. Man bara shiiit räcker det inte med det tjocka häftet som är på minst 5 sidor med tusentals frågor om hela ens liv.

Och jag ska på semester nästa fredag så kommer inte vara hemma tills mitten av juli. ÅÅÅÅ stressigt
Hade tänkt att jag skulle få detta fixat nu innan jag drar men fan det verkar inte som det.
Känns som jag aldrig kommer dit jag vill!!!

Egentligen hade jag inte åkt som au pair, visst det är en skitrolig grejj. Men hade gärna åkt iväg med EF - språkresa till USA. Då får man verkligen känna på school livet i USA och man träffar på huuuur mycket roligt folk som helst. Fast det gör man som au pair också, men man har inget ansvar för någon annan när man åker med EF.
Det enda negativa är väl priset med att åka iväg på en språkresa, så jävla dyrt för typ bara 12 veckor.

Fan jag hoppas att det verkligen löser sig! Men som det ser ut nu så kommer jag inte kunna komma iväg i början av hösten som au pair iallfall!!

Vet inte vad jag ska göra!

Men jag vill verkligen verkligeeeen göra något nytt till hösten, börja ett nytt kapitel helt och hållet!

ALLT jag vill ska kosta så jävla mycket, varför?

Någon som har tips eller idéer?


Här nedan har ni L.A och Hollywood skylten längst upp!

Buhuuu fan vad jag vill diiit!




En dag och jag vet att den dagen kommer, ska jag bo där!

Finns så mycket möjligheter där, mer action, vädret och nära till havet! Allt finns där, allt jag är ute efter iallfall!

Här i den här byn så känns det som att mina dagar bara rullar förbi mig utan att jag ens hinner nicka till.

Fy lessamt inlägg det blev, men känner mig så arg att det nu inte blir av på onsdag. Hade verkligen sett fram emot detta. Och sen avsluta dagen med shopping i femman osv. Bajjs också!

Vad ska jag nu göra?

Ååh Åååh Ååååhhhh!








Kommentarer
Postat av: idah

Tack detsamma :)

2010-06-08 @ 13:38:27
URL: http://idahfridhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback