ADRIANA LIMA BACKSTAGE


Är ni också en av tusentals tjejer/killar som aldrig får nog av den lilla timman som man får se Victoria Secret show? Och säger alltid när showen är slut, är den redan slut? haha

Ja, jag är en av dem, jag älskar showen. Den är bara för awesome!

Så häromdagen klickade jag mig runt på youtube och hittade massa roliga klipp. Så har ni tråkigt medans det är pissväder ute och inget att se på tv, så sätt er framför datan och klicka er runt på youtube. Man hittar allt från make-up kurser, flabb klipp, musik, alla modeller, alla fashion shower ja you get it!

Jag hittade den här videon nedan där man får se Adriana Lima backstage, där hon pratar om i stort sett allt och som man inte hade en aning om.

Jag blev väldigt förvånad över hur JORDNÄRA hon verkar och hur gulllig som helst, för att vara en av dem vackraste i världen och framgågnsrik modell så hade jag inte trott att hon var SÅ jordnära. Men det är väldigt skönt att se att hon har lyckats riktigt stort och samtidigt lyckats hålla sig kvar och inte vara stroppig osv.

Tänk er hur bortskämda dem blir med all service, dem blir sminkade och fixade day in and day out, bor lyxigt, jobbar på lyxiga ställen, ja lever verkligen hur lyxigt och bortskämt som helst.
Men ändå så har hon lyckats vara sig själv och inte vara en diva! Det är faktiskt något att hylla!
Ja jag hoppas ni förstår vart jag vill komma med alla dem punkterna. Jag tror det är en av få som lyckas hålla sig jordnära faktiskt. OCH det är förstående andra sidan också, tänk er själva med all den lyxen och världens bästa jobb!

Take a look så får ni se vad jag pratar om!


Intressant klipp att kolla på och kul för det andra!







Jag älskar i slutet där hon säger:

"What i like with my job, everything EVERYTHING! From waking up early to come here and make my nails done,hair and make up and going to the set. Having a chance to traveling over the world. Its like a gift!"

Sen älskar jag citat där hon säger:

I know how to make my self happy and i dont need someone to make me happy, thats really important!

Vi slutar med " Just be happy and you will be beautiful and young" hehe =))



Vad tyckte ni klippet?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback