Tunisien Sousse

Japp då var brorsan framme i Sousse som ligger i Tunisien. Aldrig hört talas om det stället innan faktiskt. Någon där ute som har varit där och har bra tips om vad dem kan göra eller något dem bara "måste" testa på?




Hade inte varit helt fel att åka iväg nu asså, ångrar så MKT att jag tog alla mina 4 veckor. Borde ha sparat en vecka så hade jag också kunnat åka iväg någonstans nu med min crazy vän Zulle. =))

Men men vi får hoppas att augusti värmen slår till, läste i tidningen att det skulle bli riktigt hett i augusti. Så hoppas hoppas hoppas! =))

Någon där ute som ska ut och resa?


Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

varsågod! :) följa varandra på bloglovin? :)

2010-07-31 @ 11:30:26
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

följde visst redan dig. :) följer du mig?

2010-07-31 @ 11:39:07
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback