Jessica Simpson The Price of Beauty

Ikväll såg jag på Jessica Simpsons nya tv show - The price of beauty. Det är så spännande, det må vara det bästa programmet som gjorts på länge.

Jag personligen älskar dokumentärer, att få se hur andra människor lever och har det. Det är det roligaste och mest lärorika som finns.

Så det här programmet älskar jag, det här hade jag också velat uppleva. Få åka runt till en massa länder och få se hur andra lever och har det och få testa på en massa olika saker. That´s life!

Sånt här program får människan att förstå olika kulturer,religioner och mer kunskap om människans olika levnadssätt.Den kunskapen leder istället till förståelse istället för narr av varandra.
Får vi se mer utav sånt här så tror jag det kommer att minska en hel del på våra fördomar, okloka åsikter och fackfördelningar och till och med kanske mobbing.

Mobbing handlar om osäkerhet och okunnighet. Kunskap är lösningen till allt, kunskap är makt!

Vad tror ni?

Här nedan får ni se avsnitt 4, men på youtube finns fler avsnitt.! 

Take a look!


 


Vad tycker ni om programmet?

Me love it!



Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Gonatt och sov gott! :D

2010-07-18 @ 01:27:42
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: Härligt:)



ska vi följa varandra på bloglovin?

Rösta gärna på min lilla sko kollektion jag gjort på nelly

/Shoppaholly

2010-07-18 @ 02:22:58
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback