H&M Autumn Season 2010

När jag kom hem från jobbet låg H&M:s höst tidning i min säng. Det är alltid lika spännande att börja blättra i den och se vad dem har fått in till hösten.

Jag hittade en del faktiskt som jag ska ta och beställa direkt, annars tar alla storlekar slut.

Här överst hittade jag dessa snygga stuprör, passar till det mesta.
Militärgrön blus, gillar modellen på skjortan. Och det bästa är att den var kort i längden så det passar perfekt att lägga in kanten i byxan lite lätt. Snyggt till dem mörka stuprörs byxorna och ett par ankelboots till.
Sen ska jag ta och beställa den gråa oversize tröjan, snyggt till ett par tights och dem svarta bootsen till.
Sista bilden, en randig tröja som passar till det mesta, till och med hemma med ett par pyjamasbyxor hehe =))






Snygg skjorta med ett par tights och dem svarta bootsen till. Mysig grå tröja, behövs alltid. Snygg slapp väska! Och sist dem snygga ankelbootsen, LOVE IT. Dem är PERFEKTA, kommer användas flitigt i höst =))

Så det var väl allt jag hittade, hur ser din höstbeställning ut?


Kommentarer
Postat av: Snälla?:)

http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=VoIB827PyU7cHIQadLvlpi3L0vZUs2PBeVCZM7o9OjbVrpvJyesd#shoeGallery



snälla kan du rösta? :)



den gråa tröjan va sjukt fin!

2010-07-21 @ 00:31:31
Postat av: angelica

sv åh tack! :)

2010-07-21 @ 01:13:07
URL: http://fleratimmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback