Los Angeles

Heeeejjj allihopa.

Nu ar vi antligen framme i L.A. Vi kom fram i sondags, resan vad laaaaaang men det gick valdigt smidigt.

Tankte uppdatera lite om det vi har upplevt och gjort har an sa lange.

Nar vi anlande pa flygplatsen LAX sa mottes vi av riktigt skon varme ute fast det var kvall. Det var en san underbar kansla att antligen vara framme i L.A och grymt overkligt.

Vi tog en taxi till hotellet och decka sa fort vi kom fram haha vi var sa javla trotta.

I mandags gick vi och handla mat och sen tog vi bussen till skolan sa att vi vet var vi ska vara nagonstans pa mandag. Det ar riktigt bra lage det ligger 5 min gang till Beverly hills, underbart. Sa dar kommer vi nog vara en  hel del.
Efter skolans tur sa gick vi till Beverly hills och kollade runt overallt och gick in i alla lyxiga butiker och hade grymt roligt.

Det enda som ar lite trist ar att det blir morkt sa himla tidigt har, redan runt 5 tiden.

Tisdags gick vi hela vagen fran hotellet till Hollywood, vi trodde inte det skulle vara riktigt sa langt som det var. Man ser Hollywood skylten fran hotellet sa vi bara foljde raka vagen ner och sa trodde vi att det skulle vara ratt sa nara. Men fasen vad langt det var haha, men pa vagen dit sa gick vi forbi Dr/ Phils stage, dar inspelningen sker.

Vi  fortsatte och till slut hamna vi pa Walk of fame, sa resten av dagen spenderades i hollywood dar vi strosa runt och gick in i olika crazy butiker, skit kul.

Nu maste jag ur, for att internettiden gar ur haha.

Vi ar ute efter datorer har sa fort vi har kopt det sa blir det uppdateringar dagligen.