5 dar kvar

På söndag bär det av till L.A.

Känns så jävla overkligt och konstigt men längtar som tusan, hoppas resan går bra.
Nu när det är dags så känner jag faseeeeeen vad svårt det kommer att bli att säga hejdå till alla här hemma. Har aldrig varit borta så länge ifrån min familj, känns konstigt.

Men det är såna här offringar man får göra, man börjar bli (är) vuxen nu så det är nog bara att börja vänja sig antar jag. Men det är en grym resa vi kommer att göra och en upplevelse för livet, verkligen.

Hoppas allt går bra=))

Nu känns det som att allt är klart inför resan det enda som är kvar det är packningen. Men resten är klart, var i stan med mamma idag och växlade pengar och tog en kopia utav allt och skrev ut en massa. Så nu känns det som att allt är klart. Jag och Zulle ska gå igenom alla papper imorrn för att se så att vi inte har missat något.

Min sista arbetsdag är på torsdag så efter det gäller det att packa packa packa hmm "smart"!



Natti natti

                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback