Minns.....

Minns varenda sekund som vi spenderade i New York City

 Fontänen från serien vänner i NYC
En kväll i fifth avenue.
Här är vi i The view, snurrande restaurangen. Svindyrt där inne men SÅ värt det!


Här har ni oss mitt i centrala Time Square och på vänster sida om den röda trappan bodde vi. Fatta vilket perfekt läge vi fick, åker ni till NYC ska ni bo på Edison hotel. Allt är perfekt, ni har allt i närheten.
Ååh ni förstår inte, saknar dem här dagarna dag in och dag ut. Allt var perfekt, 8 dagar men minne för livet. Min första resa med kompisar och kunde inte ha åkt med bättre personer!

Minns allt från första dagen då vi var riktigt trötta men inte nog trötta för att rusa till Forever21 för att shoppa.
Minns dem sena kvällarna med klackarna på där vi strosade runt i Time square och kände oss hemma redan efter första dagen.
Minns när vi tog cykeltaxi genom hela Central park och vi skrattade ihjäl oss under hela turen.
Minns när vi åkte till China town och ni gick ner i den hemliga källaren där dem bästa väskorna fanns. Så rädd jag var att ni skulle bli bortrövade men istället kom Evve efter en stund och skrek Kooooom du måste se detta! Feg som jag är tvekade jag en sekund men gick ner till slut. Med den rösten Evve hade när hon skrek Koooom kunde jag inte låta bli hahah.
Minns vår affär utanför hotellet som vi alltid gick till efter att vi hade strosat runt i New yorks gator och helt slutkörda.
Minns vår V.I.P på klubben och Zulles drinkar hon hällde upp till oss hahaha. Den drinken är oförglömlig den fick oss nästan att känna på catfight i New york hahahahahhaa fifan vad vi skratta åt det efteråt.
Minns, -Can i take a pic, yeah 5 dollar. HAhAHhAH vilken fet diss hahahahahah som vi flabbade!
Minns regniga Soho och våra fötter var så blötaaa och kalla men vi fortsatte ändå att kika runt. Och kina restaurangen i Soho när personalen bara satt och kollade på oss när vi åt och tyckte vi var lustiga att se på antagligen hahaha!

Minns hur duktiga vi blev på att pruta, vi fick allt vi ville för ett riktigt bra pris.
Minns vårt besök på Hooters och turisterna som ville ta kort med oss haha riktigt sjuka men gulliga.
Minns när vi åkte till frihetsgudinnan och vi träffade på våra soulmates, kineserna. HAhHAhA


Minns när vi skulle iväg ut i New yorks gator och vakterna från hotellet var samlade i ett hörn och ville att vi/jag skulle säga som Paris Hilton; - That´s hot! Haha folket i NYC är så sköna, älskar att dem är så öppna och crazy!
Minns när den här jäveln hade klätt ut sig till frihetsgudinnan och skrämde skiten ur oss när han rörde på sig hahah!
Han stog i ett hörn i China town.



Åå minns minns minns allt och lite till hoppas att jag kommer att minnas allt detta lika klart som nu, för alltid.!!!



Den här låten var en riktig hit när vi var där, så den spelades upp ÖVERALLT. Man får tillbaka alla sköna minnen när man hör denna!

Detta är livet och detta vill jag uppleva igen och nu snarast. Massa sjuka minnen är det bästa som finns!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback