Lördag 14 aug

Nu är jag äntligen hemma, har varit på språng sen klockan 9 i morse. Började morgonen med att äta frukost på Mcdonalds, hann inte äta hemma. Så väl framme på jobbet så hade jag 15 minuter innan jag började passet. Så passade på att svänga in till Mcdonalds och äta frukost.

Körde ett långt pass även idag, så slutade 19.00. Åkte hem och hämtade upp syrran, hon skulle sola så hängde på. Därefter åkte vi hem och bytte om och fräschade till oss och begav oss strax därefter till en Kina restaurang nere i stan. Maten var supergod, det var första gången jag åt på just den restaurangen. Dem är så gulliga och gillar deras service!

Efter maten mötte vi upp min kompis Zulle så drog vi vidare till O´learys och bara satt och snackade om allt mellan himmel och jord.

Imorrn åker syrran hem, så det blev en riktigt trevlig och skön last night för hennes del i thn!






Outfit

Svarta skor - H&M
Svarta stuprör - H&M
Vit spets topp/t-shirt - Veromoda
Svart Kavaj - Monki
Svart chanel väska - New york


Nu ska jag ta och nanna, en ny dag väntar!


Trevlig fortsatt helg!





Kommentarer
Postat av: Egzona

sv;Tack så hemskt mkt vad snäll du är:),vad fin du är:)Fin blogg med:D

2010-08-20 @ 21:06:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback