LONDON

Har jobbat en hel del sen jag kom tillbaka från semestern, och då menar jag verkligen en hel del.
Och grejjen med mig är att jag verkligen är en arbetsnarkoman, kan jobba hur mycket som helst under en dag och vara helt slutkörd till kvällen. Men när morgondagen kommer, så är det en ny dag som gäller och gårdagens slit är redan glömt.
Dagen efter är jag pigg och redo för nästa arbetsdag och kan jobba minst lika många timmar igen!

 I love to work!

Fick mitt nya schema för två veckor sen, och jag blev faktiskt riktigt nöjd! Vecka 37 jobbar jag mån-torsdag. Och jag slutar 3 på den torsdan och är ledig fre-mån och jobbar sen tisdag men börjar inte förräns klockan 3. Huuuur underbart är inte det?
Det är för bra för att vara sant!

Känner för att komma bort lite och förtjänar något riktigt roligt efter allt jobb. Så jag tänkte passa på och åka till London den helgen och möjligtvis fira min födelsedag där.

Någon som har varit i London? Något som man bara måste se eller göra när man är i London? Vet ni något bra boende centralt och med rimligt pris?
Kom gärna med tips, skulle verkligen uppskattas!


Bild lånad av google.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback