Fredag den 13:e

Hmm ja det har varit och är fredag den 13:e 7 minuter till. Men det har inte varit någon oturs dag för min del ( peppar peppar ta i trä).

Det har snarare varit en underbar dag på alla sätt. Jobbade 10-19 och därefter åkte jag hem åt en macka och sen åkte vi in till stan för att gå på bio. Vi var ett riktigt stort gäng, jag och mina 3 syskon, min kusin och brorsans flickvän. Och sen mötte vi upp min andra syrra och hennes kompis när filmen var slut.
Vi bestämde oss till slut för att se på Trollkarlens lärling. Var lite skeptisk till den filmen, brukar inte tycka om fantasifilmer/böcker men Nicolas Cage var med i filmen. Och jag älskar hans filmer, han är riktigt duktig. Men tyckte konstigt nog om filmen, men det var en typisk sån film som man bara vet hur den ska sluta. Men den var bra ändå och den spelades in i New york, så det var skojj att se den pga det också. Kände igen mig på gött många ställen, oh i miss that place!!

Någon mer som har sett den?

Bjuder på en bild från ikväll!



Outfit:

Gråa byxor - H&M
Svarta skor - H&M
Svart kort trenchcoat - Zara


Nu ska jag ta och sleeeep!!

Trevlig kväll på er!




Kommentarer
Postat av: Malin Sundin

yes I have. riktigt bra :)

2010-08-14 @ 00:34:24
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: SARASTiLLE

Hej!

Ikväll har jag gjort någonting som jag aldrig gjort förut. Jag har startat en tävling på min blogg, Lördagsgodis heter den. Tävlingen går ut på att jag väljer ut tio olika personer varje lördag, som vinner ett inlägg och en länk i min meny, lite extra publicitet om man säger så! Låter detta intressant så tycker jag att du ska läsa mer i det näst senaste inlägget på min blogg :)

Ha en bra kväll!

2010-08-14 @ 20:31:37
URL: http://stiille.blogg.se/
Postat av: Ellen | elleneliza.devote.se ♥

söt blogg, ska vi följa varandra via bloglovin'? =) kram ♥

2010-08-15 @ 13:32:23
URL: http://elleneliza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback