Roadtrip

Vaknar av att jag hör Elin gå runt i rummet så jag frågar vad klockan är och hon svarar 7. Vaknar i panik för att vi skulle hämta bilen klockan 8.


Jag hade somnat med kläderna och sminket på så fick panik behövde en shower so bad.


Går ner till tvättstugen för att se om min tvätt är torr och det är den som tur är, viker ihop eller förlåt vaddå viker jag trycker ner min tvätt i kassen och åker upp.


Hoppar in i duschen och Elin och ZUlle åker till Beverly Hills för att hämta bilen vi har hyrt för en vecka.


Stressar som tusan, hade inte ens packat det jag skulle ta med mig och vi skulle checka ut från hotellet, föna och platta håret. JA allt det skulle jag hinna innan dem kom tillbaka, men jag hann nästan med allt det. Det enda som var kvar var packningen men jag är en höjdare på att packa. NOT jag slänger bara ner en massa och sen tar jag inte ens på mig hälften och jag packar alltid fel saker med mig.


Färdiga åker vi ner och lämnar några väskor på hotellets storage för en vecka så slipper vi ta med oss allt på vår roadtrip.


Vi tar ett sista stopp i LA på Ralphs för att köpa med oss snacks och lite mat och sen var vi på väg.


Vi börjar med att åka till Grand Canyon som är ett av världens 7 underverk så det måste ses.



VI har åkt ett antal timmar nu och fortfarande har vi en massa timmar kvar och det börjar bli mörkt och lite kyligt.


Vi kommer övernatta här i Crand Canyon någonstans och sen ska vi vakna tidigt imorrn bitti och åka upp dit för att kolla på underverket och sen är planen att fortsätta tillbaka mot San Frans... Vi ska ta kustvägen till San Frans.. sägs att det är grymt vackert så ska bli kul.


Nu ska vi tanka och köra ett toalettii besök, berättar mer om resan later, c ya!





                            


Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

Vinnaren av dagens blogg är uppe, om du inte vann så kan du vara med igen, lycka till :)

2011-03-03 @ 22:54:43
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback