Packa smart?

Har äntligen börjat sola känns skönt, man känner sig direkt mycket fräschare med lite färg på nyllet. =))

Idag ringde jag Landvetter för att höra med dem angående vikten/kg som vi får ta med oss när vi flyger till L.A. Vi ska åka med Lufthansa och på deras hemsida så står det 23 kg plus 8 kg handbagage. MEN när vi åkte till NYC så fick man ta med sig 40 kg plus handbagage med samma flygbolag. Så det var skillnad nu, så var bara tvungen att ringa in och höra med dem och få det bekräftat vilket jag fick. 23 kg plus 8 kg handbagage, HJÄLP!!
Hur fan ska jag kunna få med ALLT jag har tänkt ha med mig till LA. Bara mina skor kommer att väga 23 kg haha! Vi ska ändå stanna från dec till mars och då vill man gärna ha med sig olika jackor,skor,klänningar ja u name it!
Men då sa hon i luren för en extra väska så får man betala 50 euro, så funderar stark på att betala 500 kr och ta med mig allt jag vill ha med mig.
Jag är sån drama queen när det gäller sånt här, men ni förstår väl? Eller alla tjejer där ute förstår nog detta "problem"!

Packa smart har jag aldrig förstått mig på, när vi åkte till NYC så hade jag t.o.m med mig morgonrock för 8 dagar, och då försökte jag packa smart. HAHha ja ni förstår 23 kg - 12 veckor blir ett problem hahah!



                                     
                                      Bild lånad av google.se


                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback