Adjö!

Adjö min kära utväxt!

Har precis googlat för fullt på nätet om olika frisörsalonger här i stan. Efter att ha ringt runt så fann jag till slut en salong som hade en tid imorgon klockan 14.00 , salong Mie`s.

Jag hoppas hoppas hoppas att det blir bra och att dem är duktiga. Hoppas det inte blir gult/orange eller helt katastrofalt. Jaja får hålla tummarna på det bästa annars får jag väl säga till om det blir dåligt, som jag brukar haha!
Är så jävla petig med mitt hår!

Men efter att ha läst på deras hemsida så verkar det bra så får hoppas på det bästa!

Jag ska färga min utväxt, men vill även färga hela håret till mörkblont. Så att det blir en och samma färg i hela håret och därefter ta massvis med folieslingor i hela håret i kall blond nyans.

Vad tror ni om det?


Återkommer imorgon med bilder på resultatet, OM håret blir bra =))








Kommentarer
Postat av: sofie

Sv: Det fanns olika nivàer 1-7, jag gick i 5an sà det var ganska svàrt. Jag vet inte vad boendet kosta men allt kostad runt 50 tusen. Det är inte speciellt dyrt att flyga inrikes. Ha bil i LA för det är svàrt med kommunikation och om du vill besöka mànga platser. ;)

2010-10-20 @ 11:57:09
URL: http://sofieahl.blogg.se/
Postat av: R

ojoj, genom din header förstår jag att du är modeintresserad? :P

2010-10-20 @ 15:20:10
URL: http://robeas.blogg.se/
Postat av: MATILDA

tack söta du ! vad glad jag blir :D

2010-10-20 @ 18:49:48
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback