I LOVE NYC

Faaaan vad jag vill tillbaka, den senaste tiden har jag saknat NYC som fan. Sverige börjar kännas mer och mer röttet, speciellt vädret.

Ju äldre jag blir så börjar jag känna att vädret  som finns i Sverige passar mig inte alls. Vill bara bort, fly till värmen eller vad som helst. Men inte det här gråa året om fan. Palla!

Okej om det verkligen hade varit en riktig höst, vinter, vår och SOMMAR. Men just nu vet jag faktiskt inte om man kan kalla det efter höst,vinter,vår och sommar här i Sverige. För det känns som att det bara är höst och vinter här.

Jaja det jag egentligen ville säga i detta inlägget var att jag saaaaaknar NYC dag in och dag ut.
Det är nog staden som kommer att bli min hemstad längre fram i livet.

Älskade varenda sekund som vi var där i. Känslan,stämningen, att det är BIG CITY, shoppingen jaaaaa allllllt.

Vill tillbaka dit nu nu nuuuuuuuu!




Här var vi inne i Planet hollywood. Grymt ställe!


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

så lite så :D

2010-05-29 @ 23:34:42
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback