Extra billigt!


I veckan berättade en kompis en skiiiiitrolig sak som jag bara måste få dela med mig om.

Vi satt och snackade om allt möjligt, så sa hon omg Florris gissa vad jag gjorde? Mitt svar, vad?

- Jag gick och solade häromdagen, och ville inte gå dit själv. Så frågade min syster om hon ville med, så hon hängde på.
Väl där frågade jag henne ska du sola? Hon bara nej har inga pengar med mig och jag hade bara en 20 löst. Så jag tyckte synd om henne och vi båda är smala så jag bara ska vi sola tillsammans. Vi får plats, vi kan testa! Så vi testade och vi fick plats så vi solade för min 20:a 15 minuter. Det blev EXTRA BILLIGT.

HAhHAHAhHAhHAhAHHAhHAhHAhAHHAHHAhHAhHAhAhHAhHAhAHHAhHAhAAhah JAG HÖLL PÅ ATT KISSA NER MIG FÖR ATT JAG SKRATTA SÅ MYCKET, HAR ALDRIG HÖRT NÅGOT ROLIGARE OCH SJUKARE. HAhHAhHAhAHHAhAHhA

Någon mer där ute som har testat på "EXTRA BILLIGT" ?? HAhHAh

 Bild lånad av google.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback