Remington Plattång s2014

Remington Plattång s2014, den äger!

Jag och syrran delar plattång, lite dumt för att nu när jag ska ut och resa så har jag ingen plattång. För att hon behöver den också lika mycket som mig. Så ja nu får jag ta och beställa en egen, kanske är på tiden.!

Ska beställa en exakt likadan  som jag har nu för den är bara för braaaaa!

Här har ni lite info..

Remington Plattång S2014

S2014 har allt vad ditt hår kräver när det ska uppnås perfekt styling med optimalt skydd. 30 sekunders uppvärmning, variabel inställning upp till 230°C, keramiska värmeelement, Tourmaline & Teflon beläggning. Egenskaper som är med till att säkra håret optimalt skydd och ge ett glänsande mjukt resultat. S2014 har dessutom en automatisk avstängningsfunktion och en värmetålig påse som den kan förvaras i omedelbart efter din styling. Teflon® Keramisk, Tourmaline beläggning. 30 sekunder uppvärmning. Variabel inställning 230°C. Lås & Cool tip. Automatisk avstängning.

Allt stämmer skitbra hur bra som helst, den är kanon!!


Bild av Remington S2014 PLATTÅNG




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback