I Love my high heels!!



Röda shoes - Nelly

svarta Steve Maddens skor - New York

Svart Chanel väska - New york - China town

Här nedan har ni 2 olika outfits från New York där jag hade min Chanelväska och dem svarta ankelbootsen.





P.s hade min förra kassa kamera då, så bilderna lyckades alltid bli lite suddiga.

Ett vackert tips som jag fick av mina vänner Evve och Zulle i New york var :-

- Vad du än gör, ramla inte nu, det är som om ett höghus skulle ramla!

Alltså mina 172 cm + 15 cm = 187cm blev jag hahah Tack för tipset ni är la bara för gulliga!


Hahah jag lyckades snubbla 1-2 ggr i New yorks gator men what a heck, vad gör det? Ramlade inte som tur var =))

Dem röda skorna har jag dock inte haft tillfälle än att ha på mig men till hösten kommer dem nog att vara ett par favvisar! =))


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hellu



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2010-07-29 @ 18:45:07
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback