Var ska jag börja?

Hmm ja, var ska jag börja? Har hänt en massa sen jag skrev sist.

Kan kanske börja med att jag har fyllt år, blev 23. Känns weird faktiskt om jag ska vara ärlig, inte för att det är värsta åldern MEN det känns hmm vuxet. Jämför man 22 med 23 så är det en stor skillnad... för mig iallafall.

Hade en sjukt bra födelsedag och myckeeeeet presenter fick jag, hade ångest i 2-3 dagar efteråt för att dem hade köpt så mycket. Sjukt men sant, gillar inte att få så mycket, hade varit mer än nog med något litet och att alla var där och fira med mig.

Men kan säga som så att 22 var mitt bästa år ever, så jag satsar på att 23 blir ännu bättre!




Till kvällen blev det bowling med alla!





Mina kusiner har varit här och sovit över fre-sön, det var såååå kul. Vi var uppe till 6-7 på morgonen varje kväll och hade film maraton, bakade, och flabbade ihjäl så vi inte kunde stå upp. Dem är lika sjuka som jag och har samma sjuk humör, man har inte tråkigt en sekund med dem. I love it!

Next thing, var i Ullared med mina bröder och enas tjej. Har inte varit där på år och inte undra på, det fanns inte ett skit. Och SÅ billigt är det inte som alla överdriver och inget fint fanns det inte heller. Det enda som jag köpte var gardiner, fotoalbum, minneskort och godis.
Men men det var kul med en liten trip dit.

Var på min andra franska lektion i torsdags, omg vad svårt det var. Första lektionen var ändå lätt men andra omg det var svåååårt men det är sååå kul. Så det blir råplugg inför nästa gång. 

 I fredags efter jobbet kom jag hem och packade fort som tusan inför vår girl road trip till Växjö. När jag och syrran hade packat färdigt åkte vi och hämtade upp Lina och Genti.

Vi hade så kul på vägen dit, vi höjde musiken till max och sjung till max haha. Och berättade massa freaky historier och det var nästan bara skog hela vägen dit. Och mörkt som fan blev det och det var typ bara vi och inga fler bilar så det var freaky freaky men vi hade så roligt.

Här nedan flabbar vi ihjäl som vanligt haha.




Väl framme vid 10-tiden på kvällen deckade alla i soffan och sen bjöds det på middag och massa annat gott. Sen blev det film, massa prat och sen var alla så trötta att alla deckade.

Helgen gick för foooort, vi shoppade, fikade, gick ut och åt på kvällen, såg på bästa filmen `Dear John`, flippade och skrattanfall efter den andra. U girls rock!



Redan på väg tillbaka till tråkiga byn bestämde vi oss för att åka dit igen om 4 veckor.

Så Växjö see ya soon!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback