Vilken lördag

OMG vilken kväll!

Vi var så sega men till slut bestämde vi oss för att ta och fixa oss och åka in till Hollywood för att se sen vad som händer.
Tanken var att gå till Beso för att äta middag men vi var framme i Hollywood runt 01-tiden så det var way to late. Så vi gick till Playhouse istället, det var det enda stället förutom Avalon som stängde senare än 2.



Bjuder på denna, detta var 4 på morgonen när vi var hemma.

Det var jäääävligt kul där inne och riktigt bra musik, det enda som är lite trist här i LA är att dem slutar sälja alkohol  klockan 02,00 och dem stänger dem flesta uteställena vid den tidpunkten. 
Vakterna kommer och tar din drink klockan 02.00 även om du precis har köpt den och dem klubben stänger senare. Så folk röker på istället efter det haha lustigt system dem har här, varför inte bara sälja tills dem stänger.

Men andra sidan förstår jag systemet dem har för att folk sätter sig i bilen och kör hem fast dem har druckit. Dem är så beroende av sina bilar här i LA, det är livsfarligt. I Sverige får du inte ha mer än 0,2 promille men här i LA är det 0,8 promille som gäller, helt sinnessjukt.

På väg hem kom en kille fram och vi hade undrat vem den killen var, han såg så bekant ut men vi kunde inte lista ut vem han var.
Men när han kom fram och sa det är ni från hotellet, right?
Då klicka det och det var ju vår granne som vi hade stött på några gånger och snackat med här på hotellet men inte kände vi igen han på Playhouse haha.

Så han drog med oss in till klubben igen och ville att jag skulle med han ner och dansa men mina fötter klarade inte av något mer så jag sa; Next time, not right now.

Men så lätt var det inte, han är skit lång och en muskelknatte så han lyfter upp mig från ingenstans och nästa sekund var jag i luften. TUR att jag hade byxor på mig!
Han lyfter upp mig och går ner mot dansgolvet och alla stannar upp och tittar vad som pågick haha fy. Men som tur var gick han tillbaka till mina vänner och andra sekunden var jag nere i land igen.

Snackade en liten stund och sen gick vi ut och stannade upp en taxi och åkte hem, det var sååå kallt. Förstår inte vad som har hänt med vädret här, det har vart sjuuuukt kallt. Nyheterna har sagt att det kommer snöa, får se om det gör det. Galet om det skulle snöa i LA, hope not!




Fick bli en hel svart outfit:

Svarta stuprör, svart pösigt linne, kavaj, Chanel väska, Steve Madden skor och så bröt jag ner hela svarta outfiten med stora guldiga örhängen.




                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback