14 december


Jag älskar vädret här i L.A, passar mig utmärkt och passar mitt hår utmärkt. Så fort det är fuktigt eller regn ute så förvandlas mitt hår till affro, not good.


Denna dag var det iallfall underbart väder så vi började gå mot Hollywood. Utanför hotellet så kan man se hollywood skylten och det ser inte ut att vara så himla långt ifrån. Så vi chansar och går raka vägen neråt och hoppas på att det inte ska vara så långt. Men vi kom aldrig fram, vi gick och gick och fortfarande såg vi skylten men fasen vi kom ju aldrig fram.

Visst ser det ut som Hollywood skylten ligger i närheten?


Hela den streckan som vi gick var ändå underhållande så man kände inte av den låååånga streckan, inte så mycket iallafall. Vi gick förbi sjukt fina stora hus, ghetto områden där jag nästan sket på mig och var helt hundra på att vi skulle bli rånade. Och som vanligt så är inte Elin rädd för något hon bara `vad är ni rädda för? Jag bara Elin snälla ta en titt runt omkring dig, vi är fasen på något ghetto område. Hon bara det gör väl inget finns inget att vara rädd för. Omg den tjejen är verkligen inte rädd för något medans jag och Zulle skiter ner oss för allt som rör sig i stort sett.
Så det är bra att vi har med oss Elin hon lugnar ner oss, i like that!




Under den långa streckan hann vi gå förbi och se en hel del som sagt, vi gick även förbi Dr.Phils stage där inspelningen sker. Hur grymt som helst men ingen Dr.Phil såg vi inte, attans!


Väl framme så hamnade vi på Walk of fame, det var så himla kul att se det live. Har sett det på tv och andras foton men att vara där själv är en helt annan sak. Men det finns inte så mycket att se på den gatan än stjärnorna. För övrigt så finns det bara strippbutiker där man kan köpa strippkläder och skor och massa tatuerings butiker och andra knasiga butiker.



Jag och Elin är jävligt sugna på att fixa en varsin tatuering men jag är så himla rädd för nålar och dessutom så måste det vara något som man verkligen vill ha. Och det har jag inte kommit på än, vi får se kanske kommer på det medans jag är här i L.A!


Efter att ha gått runt ett tag och gått in på galna butiker så kände vi hur hungriga vi var. Så vi gick in och käka på Jonny Rocket´s, det var supergott. Och servitrisen var bara för rolig, vi flabbade så vi la oss ner. Love Love Love to that!




Mätta och belåtna tog vi en taxi hem, fyfasen vad det var kallt. Kvällarna här i L.A är otroligt kalla, så man vet aldrig hur man ska klä sig!



Love to Hollywood! 
                                  

                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback