Fashion district

Nu ska vi iväg till Fashion district i Downtown, där hittar du alllllt och riktigt billigt. Så om ni åker till LA shoppa inte loss som vi gjorde i vanliga butiker och med höga priser. Åk istället till downtown, fashion district där finns ALLT. Skor, kläder, väskor, smycken ja allt, folk från hela världen, folk som har butiker och modefolk åker hit bara för att shoppa loss och köpa in saker till sina butiker.

Ett ställe som man inte får missa, ska ta kort och visa er. =))








                         


Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

Tack så mycket, okej det ska jag göra :)

2011-02-28 @ 20:36:17
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: B Y J E N N I E ★

Var gärna med i Dagens blogg! (kommentera senaste inlägget i min blogg så är du med & tävlar) ♥



Hoppas att jag inte störde, isåfall ber jag om ursäkt!

2011-02-28 @ 21:27:31
URL: http://byjennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback