Go!

Jobbar en hel del nuförtiden så bloggandet har varit segt, men ett tips till er. Gå tillbaka i min blogg, ända fram till första dagen jag började blogga och fram till nu. Det är det jag har sysslat med idag på min lediga dag, läst ut boken Ego women och sen gått tillbaka i bloggen och läst igenom hela.

Efter att ha läst ut hela min blogg fick det mig att känna; `fan nu ska jag ta och blogga seriöst och skriva en massa och om allt som händer framöver. Det är så jävla skojj att läsa om allt man har gjort och speciellt läsa om dem tankar man hade dem dagarna och vad ens mål var på den tiden och hur långt man har kommit och vilka mål man har uppnått.

Go for my own blog!

VAD vill ni läsa mer av eller se här på bloggen framöver?

Ringde onoff i fredags och min nya kamera är på väg, great så nu ska jag ta kort som aldrig förr.



Hawaii feb/2011


Nu ska jag ta och nanna


God natt!




                             


Kommentarer
Postat av: patricia

hej! allt bra? :)

2011-04-08 @ 14:36:54
URL: http://lifeaspatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback