Senaste nytt!

I veckan har jag haft fullt upp med jobb, har verkligen kommit in i det där " jobba 24/7 tills jag åker" haha. Så därför har jag inte hunnit uppdatera mig.

Men något nytt som har hänt i veckan angående L.A resan är att vi blir 4 st som åker nu. Jag och Elin har varit dundersäkra på att åka dit, why not lixom. Men mina två andra vänner har varit lite mer osäkra eller ja mest Zulle. Men nu har dem äntligen bestämt sig och är helt säkra på att följa med. Känns hur bra som helst, för att vi kommer att ha så jävla roligt ihop.

Nu när vi vet att alla fyra åker med så är det bara att söka söka söka efter boende. Börjar kännas lite pirrigt för att ännu har vi inget boende och dagarna går så jävla fort. Men det löser sig, vet att vi fixar det!

I veckan när jag jobbade så mötte jag på en arbetskollega i butiken och hon fråga mig :- Florris ska du åka till USA?
Så berättade jag om allt och att det var L.A jag skulle till. Så berättade hon att hon kände några st i L.A och att hon kunde fråga dem om boende. Hur schysst är inte det? Vilken kvinna, en stor hiss för henne. Det är inte alla som ställer upp bara sådär!



BILD LÅNAD AV GOOGLE.SE


Nu måste jag kila för att syrran är på väg hem och ska vara här över hela helgen, kul :))!



Hörs senare!



Kommentarer
Postat av: nora

Fin blogg,vad görs?:D



Kram!

2010-09-10 @ 16:32:10
URL: http://oonlynora.blogg.se/
Postat av: Linda

Hoppas du får det roligt där :)

2010-09-12 @ 10:14:10
URL: http://www.improveme.se/LindaLinnros
Postat av: ♥ Viki ♥

Fin bild :D

ha de så kul <3

Sv; det är bra, men är rätt besviken...

kolla gärna i mitt senaste inlägg..

Allt bra sötis? <3

2010-09-13 @ 20:32:25
URL: http://vikisblogg.blogg.se/
Postat av: NITA

Tack så mycket!:) De är från en tysk sko butik i Malmö vars namn jag inte kommer ihåg.. Ha det fint!:)

2010-09-14 @ 12:39:31
URL: http://nitaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback