Oh my lord!!

Det blev katastrofaaaaalt, utväxten som dem färgade blev gul så hon fick göra om det. Men den blev åter igen gul efter andra blekningen! Så nu har jag sönderblekt hår längst upp och gult och sen en annan färg i längderna. Är så jävla förbannad, för såhär hade jag kunnat fixa hemma.

Så hon säger men gå hem och använd silverschampo det kommer att hjälpa och det tar bort allt det gula. Men vad fan det ska man väl inte ens behöva göra eller, utan resultatet ska ju finnas där när man går från salongen. Är så TRÖTT på frisörer som är lata och inte fixar sitt jobb!!  ÅÅÅ Är så ARG!

Och det värsta är att en efter en utav personalen kommer fram och säger : - Ååh vad fint och jämt det blev!
Mitt svar : det är jue gult längst upp och annan färg på längderna, så det är absolut inte jämt eller hur jag ville ha det.!

Och trots att jag gång på gång säger att jag INTE är nöjd med resultatet och inte alls så som jag ville ha det så försöker dem övertala om att det inte alls ser SÅ gult ut.
Och det är bara för att hon inte pallade göra om det hela en tredje gång och för att hon skulle hinna med sin buss.

ÅÅÅÅ jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag bara är jävligt förbannad!!!

Får vänta och se nu hur det blir på fredag men fasen ska man behöva gå tillbaka en andra gång för! Vad finns frisörsalonger till för egentligen?



Ååååååååå arg arg arg, ne nu ska jag ta och se på en komedifilm, kan behövas!

Sry för ett trist inlägg men ni förstår nog, håret är ALLT!



Bild. Lånad av google.se

Så här hade jag velat ha det, hur svårt kan det vara?


Kommentarer
Postat av: R

haha varsågod! :D och ashley olsens hår är ju gudomligt! alltid tyckt!

2010-10-20 @ 21:48:02
URL: http://robeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback