Stolt

Hmm nu minns jag inte exakt om det var förr förra veckan eller veckan innan där som jag blev färdig med jultorget.

För er som inte vet, så blev jag ansvarig för jultorget det här året. I vanliga fall eller dem 4 åren som jag har jobbat där så har jag bara suttit i kassan. Men i somras ville chefen att jag skulle jobba ute på golvet i butiken. Och efter att ha hjälpt till på olika avdelningar så fick jag ett eget område som jag fick vara ansvar för.
Och det kändes riktigt STORT för mig, hade ingen erfarenhet utav att vara ansvar för ett helt område eller vad det innebar. Men chefen litade på mig och att jag skulle grejja det, ja men då fick jag väl också lita på mig själv.

Jag fick ett helt område där det var totalt tomt, inga hyllor uppe, ingen plan på papper hur det skulle se ut. Visste inte ens hur varorna såg ut, eller hur mycket jag skulle få in. Alltså jag visste ingenting mer än att jag var ansvarig för detta område, det skulle bli snyggt, jag skulle grejja det och att jultorget skulle stå klart där inom 2-3 veckor.

M E N vet ni vad - I made it!

Blev klar härom veckan någon gång och det blev riktigt lyckat och det ser riktigt bra ut. Och chefen/cheferna är nöjda med resultatet och även kunder har påpekat att det ser bra ut och jag själv är riktigt nöjd och STOLT. Har aldrig sysslat med något sånt här innan, men jag fixa det.
Kan knappt hålla mig borta från torget, måste gå och ställa i ordning allt så fort någon har lagt något på fel ställe eller rört om där haha och det roliga är att jag kommer på mig själv att jag går runt och ler haha.

Tog dit några anställda för skojj skull och sa finn några fel och vet ni vad dem fann inga fel haha. På tal om anställda på företaget så måste jag nog säga att det faktiskt är ett jävligt skönt gäng som jobbar där. Så tummen upp till alla där!

Avslutar detta inlägg med att säga, med rätt inställning klarar man allt oavsett vad.

Det må ha vart kämpigt men omöjligt? Nej ännu en gång för att jag lyckades med mitt ansvar och jag har haft jävligt kul.


                        



                        Har ni gjort något som ni är riktigt stolta över i höst?

                                                 Berätta gärna!

                                                    Godnatt!

                                                 


Kommentarer
Postat av: Elin

Ååh vad glad jag blir av att läsa sånt här! :D

2010-11-28 @ 04:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback