Gamla kort - historia

Hittade som jag sa en riktigt gammal skiva med mina bilder från 1800-talet haha. Nä men från 2003 och fram till 2010.
FAN vad kul det är att kolla igenom gamla kort, man dras tillbaka till just den dagen kortet togs. Minns allt, vill alltid minnas allt både bra som dåligt.

Detta kortet nedan togs 2005 hos en kompis.Hade aldrig färgat mitt hår, älskade läppglans och diadem haha.
Och längtade mest utav allt till matcherna - volley matcherna. Haha så jävla roligt vi hade och bästa laget var vi.
                   


Här nedan har ni kort från somras i ks, alltså 2010. 5 år senare.

                   

Är det inte stor skillnad eller vad?

EN skillnad som jag själv ser är att på första kortet så är jag rena barnet. Inte alls mycket erfarenhet utav någonting, inget kött på bena och vet fortfarande inget om livet eller vad jag själv vill.

På andra kortet är jag mogen, kött på bena med mkt erfarenhet och vet exakt vad jag vill!


Har ni gamla kort eller gillar ni gamla kort?



                                             


Kommentarer
Postat av: Besarta

älskar din BLOGG!!!

2010-11-20 @ 19:29:09
URL: http://bbeba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback