1 MÅNAD

Hallo där!

Nu är ALLT KLART förutom Esta. Men allt annat är klart! Fick mitt pass färdigt häromdagen och igår fick jag sms att jag kunde gå och hämta det. Fasen vad fort det gick, fick vänta 2 dagar så var det klart.

Boendet har vi hittat på ett säkert område vilket är jätteviktigt när man åker till L.A. Så nu är det bokat och färdigt, men på måndag får vi reda på vad det hela kommer att kosta oss. Hon skulle försöka gå ner i pris och försöka så att vi får kylskåp och micro i rummet utan extra kostnad i och med att vi ska vara där så länge. Toppen!

Skolan är färdig, väntar bara på besked.

Biljetterna är färdiga sen länge, vi åker 12 december och stannar till 9 mars. Gött, kommer tillbaka lagom till våren.

Försäkringen är också färdig och betald sen en månad tillbaka.

Ja det var i stort sett allt, det enda som är kvar att fixa är Esta och växla pengar och kopiera alla viktiga papper så att man har en kopia utav allt. Det är viktigt när man är borta så här länge. Sen är det bara att köpa det sista som ska med och börja fundera på vad man ska ha med sig och lämna kvar här till syster =)).

Läääängtar som tusan nu, nu får det gärna vara 12 december så att vi kan dra och lämna detta kalla land.


                      

Hittade en skiva med urgamla kort, detta kortet togs 2006! Fy vad tiden går fort, minns den dagen som igår.
Så mycket som har förändrats sen dess, allt från personlighet till utseendemässigt. Alla händelser man har varit med om, bra som dåliga. Alla resor som har gjorts sen dess, alla nya människor man har lärt känna. Allt man har lärt sig sen den dagen all den erfarenhet man har fått i olika områden.

Tänk er allt detta har hänt och mycket mer än vad jag skriver på bara 4-5 år. Tänk 5 år framåt från idag, då kommer det att vara år 2015 och jag kommer att vara 27 år. Undra vad jag har med mig för bagage då? 

Men en sak jag har lärt mig under alla åren är att TA vara på varje dag och att inte ta någon för givet. Man vet aldrig vad som händer next day!

Känner mig lyckligt lottad som har allt jag vill ha och alla jag vill ha runt omkring mig. Det är viktigast för mig. Dem är mitt liv och dem gör min dag varje dag! 
Min familj (L) och min närmaste vän Zulle (L).



Jag och zulle för något år sen, älskar det här kortet.

Ta vara på allt du har och haka inte upp dig på småsaker för att dem betyder ingenting.


                                            



Kommentarer
Postat av: figgy

Du ser verkligen inte ut som en alban =)

Men jättefin är du! Mpuq

2010-11-13 @ 20:57:30
URL: http://ffadile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback