Världens bästa.....

PARFYM!!!

Och nu har min parfym tagit sluuut, så nu måste jag iväg och köpa mig en ny. Men har inte hunnit och det har bara inte blivit av.

Har haft den här parfymen i kanske 2-3 år nu och byter den ALDRIG. Det är den fräschaste doften jag har luktat på.

Jag var inne på kicks och handlade så fick jag med mig prov av Dreaming. Så när jag kom hem testade jag den så sen dess har jag haft den.

Och har fått mycket respons från den här parfymen både från tjejer och killar. Unga som gamla, helt sjukt!
Och många killar har reagerat på den här parfymen kan jag lätt säga, killar har kommit fram oavsett vart jag har varit. Så har dem frågat vad jag har för parfym på mig och att den doftar gott. 
När jag var i New york så var det skitmånga som kom fram och frågade vad det var för någon.
- Girl you smell good! haha

Folk på bussen, på jobbet, när jag har varit och shoppat, rest, ja överallt! Sånt är så roligt! =))

Det bästa är att doften är stark och håller kvar, du kan ta fram kläderna next day och dem luktar SÅ gott och fräscht som nytvättat!


Så är efter jakt på en fräsch doft som stannar kvar så testa denna. Be om prov så får ni testa! 

Det är absolut en av dem bästa, trust me!


 Testa får ni se!


Tommy Hilfiger - Dreaming


Den passar mig utmärkt, jag är en dreamer! (stavas det så? haha)



Me love this one!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback