Tips!

Har ni också köpt vita tygskor som blir sketna huuuur snabbt som helst?

Svarta fläckar överallt, mina ser mer gråa ut än vita.
Satt och snacka med Zulle och berättade hur fort mina skor hade blivit sketna och att jag måste tvätta dem. Då sa hon men tvätta dem inte, ta vitt suddgummi och sudda bort allt det sketna. Så hade hon gjort och det hade funkat, så jag åkte till Coop och köpte vitt suddgummi och suddade bort allt skit på skorna. Fatta eller, det FUNKA dem blev som nya och VITA.

Absolut ett skitbra tips, och det bästa är att man slipper vänta tills skorna har hunnit torka efter tvätten och dessutom så går detta skitsnabbt.

Testa får ni se!
                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback