Nu....

Äntligen kommer outfit bilden jag lovade att få upp från middan jag var på i torsdags! Bättre sent än aldrig =))





Svart kavaj - Monki
Vitt oversize linne - Gina tricot
Tights - H&M
Shoes - Nelly
svart Chanel väska - New york


Kolla på skorna, dem är såååå snygga och dem är SÅ bekväma. Är annars en riktig converse tjej men älskar högklackade skor, Men har dock svårt att gå i dem, men dessa OMG så bekväma och lätta att gå i. Så när jag kom hem från middan var jag tvungen att beställa ett par i svart också. Då är sommaren räddad haha!
Kommer att ha dessa bruna och svarta helaaaaa sommarn.

För er som är sugna på att beställa likadan så finns dem på nelly och billigt också, 149kr. Perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback