Last day

Det är fíiiint väääder, halleluljaaaaa!!

Men attans jag jobbar 14-20, finns det någon sol kvar då tro? haha nopp
Jaja är ledig imorrn och då blir det säkert fint igen, right? =))

Vad har ni haft för er, vad ska ni göra i sommar, några planer?

Själv har jag inte gjort så mycket än jobbat så har ej hunnit blogga, men ikväll ska jag allt blogga. Har en massa att blogga om =)))


Dagen outfit




Vita converse
Svarta tights
svart stor klocka
Rutig oversize skjorta
Kavaj
Svart axelväska

P.s kan ni fatta det är 1:a juni imorrn? Sjukt men underbart det är SOMMAR!

Hörs ikväll nu ska jag äta frukost!

HA en skööön solig dag!

C ya



Kommentarer
Postat av: Linda

Faktiskt! :) Människor kanske vågar uttrycka sig om saker lättare! Men synd endå.

2010-05-31 @ 12:38:27
URL: http://wlinda.blogg.se/
Postat av: Playmates Of Sweden!

sjukt söt bild :D

2010-05-31 @ 19:56:43
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback